تجهیزات سالن آمفی تئاتر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت ها، کارخانجات، دانشگاه ها، بیمارستان ها و بسیاری از محل های بزرگ، همیشه نیاز به مکانی دارند که بتوانند در آن همایش برگزار کرده و یا به سخنرانی بپردازند. در اصطلاح به این مکان ها سالن کنفرانس یا سالن آمفی تئاتر گفته می شود. تجهیزات سالن کنفرانس حرف اول را در آن می زند زیرا بدون آنها عملا با یک سالن خالی روبرو هستید. تجهیز سالن آمفی تئاتر مهمتر از هر بخش دیگریست زیرا در آنجا سخنرانی های مهم و همایش های بزرگ برگزار می شود و هر چه تجهیزات سالن آمفی تئاتر با کیفیت بیشتری خریداری و پیاده سازی شود، کیفیت همایش نیز بالا می رود. به همین منظور، خرید تجهیزات سالن آمفی تئاتر اولین قدم و می توان گفت، مهمترین قدم در تجهیز آن است. بنابراین با مراجعه به مراکز فروش معتبر و مشاوره با مشاوران کارآزموده، در هرچه بهتر شدن سالن، قدم بردارید. همچنین باید گفت که این تجهیزات ارزان نیستند و می بایست در ابتدای خرید خود، دقت کنید.

حتما بخوانید: تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تجهیزات سالن آمفی تئاتر

تجهیزات سالن آمفی تئاتر

تجهیزات سالن کنفرانس ممکن است به چند بخش تقسیم شود. بخشی از آن مربوط به تجهیزات پذیرایی و محل نشستن افراد می باشد، اما بخش مهم تر آن، سیستم صوتی و تصویری آن است. هرچه تجهیزات بکار رفته کیفیت بالاتری داشته باشند، تمرکز و فهم موضوع به کسانی که در جلسه و همایش حضور دارند، بیشتر خواهد بود. از جمله تجهیزات سالن آمفی تئاتر می توان به ویدیو پروژکتور، پرده نمایش ویدئو پروژکتور، پایه پروژکتور، باکس محافظ پروژکتور، بی سیم و دوربین مداربسته اشاره کرد که هر یک به گونه ای در تجهیز سالن دخالت دارند. این تجهیزات، ارزان نیستند و می بایست در خرید آنها دقت نمایید. شرکت ایده برتر پارسیان، با مشاوران زبده خود، می تواند شما را در خرید بهترین گزینه ها راهنمایی نماید و همچنین میتواند تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه کند. این شرکت بر این باور است که فروش پایان کار نیست و آغاز یک تعهد است.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

 





:: برچسب‌ها: تجهیزات سالن آمفی تئاتر, تجهیز سالن آمفی تئاتر, تجهیزات سالن کنفرانس, تجهیزات صوتی سالن کنفرانس, خرید تجهیزات سالن آمفی تئاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 15 مهر 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی